چه چیزی

آموزش طراحی لوگو خوبی را ایجاد می کند
آرم شما بخشی مهم از هویت و استراتژی برند شما است. این یک تجسم بصری از نام تجاری شما است. تجسم اهداف و ارزشهای آن. نحوه ارتباط مردم و شناسایی محصولات و خدمات شغلی شماست. دشوار است که باور کنید چیزی که بسیار کوچک و به ظاهر بی حد و حصر است ، می تواند چنین نقشی مهم هنگام صحبت از تجارت ما داشته باشد. اما ، با شلوغ شدن بازار با رقبا ، مهمتر از همیشه برجسته کردن تجارت است. یک آرم خوب می تواند به متفاوت بودن برند شما کمک کند. این امر می تواند با ترکیب مناسب مهارت های طراحی و تئوری خلاقیت حاصل شود. وقتی در مورد لوگوهایی که اکنون در آنجا هستند فکر می کنید ، کدام یک بیشترین میزان را با شما طنین انداز می کنند؟ خانه های قدرتمندی مانند نایک ، مایکروسافت ، مک دونالد و اپل با آرم های خود موفقیت عظیمی داشته اند. وقتی می بینید که این چرت و چروک یا آن طاق های طلایی به تنهایی ، بدون متن و متن بصری در اطرافشان وجود دارد ، هنوز آن شناخت و ارتباط فوری با آن مارک برقرار است. بنابراین ، راز موفقیت آنها چیست؟ در این پست ما برخی از قوانین طلایی برای ایجاد یک آرم را بررسی خواهیم کرد که هم بی انتها و هم الهام بخش است. کمک به برقراری ارتباط فوری بین نام تجاری و کلمه خارجی.

استراتژی تجاری پس از طراحی لوگو
مهم است که به یاد داشته باشید که آرم شما فقط یکی از مؤلفه های استراتژی برند شما است. همه چیز مهم باشد. اگر قبل از شروع به طراحی لوگوی خود ، استراتژی ندارید ، خطای اشتباه پیام خود را برآورده می کنید - نه این که در ساختن این ارتباط بین مارک و دنیای خارج از یاد نرود. هنگامی که شروع به برنامه ریزی استراتژی مارک تجاری خود می کنید ، سؤالاتی را مطرح نمی کنید مانند: اهداف ما چیست؟ مخاطب ما کیست؛ چه پیامی را می خواهیم انتقال دهیم: چه چیزی ما را از رقبا متفاوت می کند؛ چه ارزش هایی با نام تجاری ما تجسم می یابد؟ همین اصول در مورد طراحی آرم شما صدق می کند. به یاد داشته باشید ، شما فقط نمادی را ایجاد نمی کنید ، بلکه می توانید نام تجاری خود را ایجاد کنید. وسیله ای برای ایجاد آگاهی و شناخت.

آن را ساده نگه دارید
اغلب اوقات ، یک آرم خیلی چشمک زن می تواند معنی و هدف خود را از دست بدهد ، یعنی سفیر برند شما باشد. به برخی از به یاد ماندنی ترین آرم ها فکر کنید - مرسدس ، مایکروسافت ، ویرجین آتلانتیک ، معدودی هستند که به ذهن من می رسد. در طراحی ساده هستند ، به راحتی قابل تشخیص هستند و هنوز هم از نظر بصری جذاب هستند. اگر کسی با سرعت 70 مایل در ساعت از بزرگراه رانندگی کند ، چه می شود؟ آنها وقت زیادی برای تعمق طرح شما یا ایجاد انجمن ندارند. شما یک پنجره بسیار کوچک دارید تا یک برداشت بزرگ داشته باشید. یکی از ترفندهایی که طراحان برای اطمینان از اینکه نمادی از هدف اصلی خود دور نمی شود ، ایجاد این است که ابتدا آن را به صورت سیاه و سفید بسازید. به این ترتیب ، آنها قادر به تمرکز خود بر روی طرح اصلی هستند. علاوه بر این ، بدون توجه به چه رنگی از رنگ استفاده می کنید ، یک ایده طراحی خوب باید کار کند. به یاد داشته باشید ، این ایده است؛ اشکال؛ و اشکال ، که مردم با آنها ارتباط خواهند داشت.

مطمئن شوید که آرم شما متفاوت باشد
آرم شما باید چندین سیستم عامل و مدیوم را در خود جای دهد. این که آیا آن روی بیلبورد ، لیوان قهوه یا کارت ویزیت می رود ، قالب برای کار با اندازه های مختلف باید مقیاس پذیر باشد. در نظر گرفتن استفاده از آرم از اهمیت بسیاری برخوردار است ، زیرا ، آنچه ممکن است در کنار یک کامیون تحویل به نظر برسد ، ممکن است به خوبی بروشور ارائه ندهد. شما همچنین باید به نحوه نشان دادن آرم شما بصورت آنلاین در مقابل آفلاین توجه کنید. اگر اکثر مردم از طریق رایانه لوحی خود به مارک شما دسترسی پیدا می کنند ، آخرین چیزی که شما می خواهید این است که آرم شما غلیظ یا خارج از تمرکز باشد. برنامه ریزی طرح خود را در مورد این عوامل مختلف می تواند به شما کمک کند تا از مشکلات در جاده جلوگیری کنید.

https://maktabtv.com/Courses/logo-design/


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها